AZ 5 LEGSÚLYOSABB HIBA, AMIT A TANÁCSADÓK ELKÖVETNEK A VÁLLALKOZÁSUKBAN
Összegyűjtöttük azt az 5 legsúlyosabb hibát, amit gyakran látunk, hogy elkövetnek a tanácsadók, coachok, edzők, trénerek egyaránt a vállalkozásukban.
Az itt felsoroltak nemcsak, kezdő vállalkozókra igaz, hanem sok esetben azokra is, akik már egy ideje a pályán vannak.
1. “MINDEN KLIENS AJÁNLÁS ÚTJÁN JÖN”
Az első és egyben legkárosabb hiedelem a tanácsadók körében, amikor csak és kizárólag a kapcsolati hálójukra támaszkodnak, hogy “majd valamelyik ismerős ajánlani fog, és jönnek az ügyfelek”.
A reménykedés nem egy működőképes üzleti modell.
Erre nem lehet stabil alapokat építeni.
Mi az a csatorna, ami hatékonyabb, és kiszámíthatóbb, mint az ajánlás?
Az online jelenlét az, ahol egyszerre több embernek, különböző platformokon lehet értékes tartalmakkal szolgálni.
2. ISMÉTLŐDŐ FELADATOK
AUTOMATIZÁLÁSÁNAK KIHAGYÁSA
Sokszor a folyamatos “mókuskerék effektus” miatt nincs elég idő a vállalkozás fejlesztésére, a személyes fejlődésre, vagy épp a szeretteinkkel való minőségi időtöltésre. A sok adminisztrációs feladat, az órákig tartó érdeklődők felkutatása, az ingyenes konzultációk tömkelege, vagy az időpontok leegyeztetése, sok időt emészt fel. Mindeközben heti 40-50 óra munkát dolgozunk.
Ha összeszámoljuk, akkor ez rengeteg idő.
Pedig ma már az online világ sok mindent automatizálhatóvá tesz, ami napi több órányi időmegtakarítást jelent.
Konkrétan milyen automaták lehetnek a segítségedre?
– automatizált hirdetések
– automata időpontfoglaló rendszerek
– e-mail automaták
– automatikus fizetési rendszerek
– stb.
3. TISZTA, EGYÉRTELMŰ
AJÁNLATOK HIÁNYA
A tanácsadók többségénél hiányzik a konkrét, egyértelmű, pontosan megfogalmazott ajánlat.
Tehát az, amit kínál, amit szolgáltat, amiben segíteni tud, az ténylegesen hogyan fog a kliens, ügyfél, coachee, vevő hasznára válni.
Hiszen egy új érdeklődő magában mindig azt kérdezi, hogy “Nekem mi van benne?“
Ha a potenciális érdeklődő nem kapja meg a kérdéseire (belső, ki nem mondott kérdéseire) a választ, akkor nem fog élni a neki felkínált ajánlattal, és végül továbbáll.
Ha te sem tudod jól megfogalmazni az ajánlatodat, akkor a kliensjelölt se fogja tudni, hogy miért lenne neki hasznos élnie a felkínált ajánlattal.
4. GYENGE ONLINE JELENLÉT, AMI
NEM RAGADJA MEG A KÖZÖNSÉG FIGYELMÉT
Rengeted olyan weboldallal, social profillal találkozunk a munkánk során, ami nem megfelelően van elkészítve.
A tartalom, a hatás, a konkrétumok, a külalak, az olvashatóság, stb. nem teszi lehetővé, hogy a látogató figyelmét megragadja.
A megfelelő online jelenlét lehetővé teszi, hogy a látogató tovább informálódjon, tartalmat fogyasszon, felkeltse az érdeklődését, majd pedig a kiépült bizalom hatására fizető klienssé váljon.
Ma már nem elég, ha egy weboldalra valaki kiírja, hogy ki ő és mivel foglalkozik, és milyen e-mail címen lehet jelentkezni hozzá.
Kérd itt az ingyenesen letölthető csekklistát, ami megmutatja az online hiányosságokat:
Az emial címed 100%-ban biztonságban van és soha nem adjuk ki másnak.
5. MODERN MARKETINGESZKÖZÖK
HASZNÁLATÁNAK HIÁNYA
Az nem túl hatékony marketingeszköz, ha valaki a Facebook oldalán idézeteket oszt meg, vagy ajánlja magát az ismeretségi körében.
Milyen modern marketingeszközöket tud egy tanácsadó használni a vállalkozásában, hogy jelentősen javuljanak az eredményei?
Például a fentebb említett automatikákat, jól elkészített és beállított Facebook hirdetéseket, modern tartalom marketinget, kosárelhagyási automata figyelmeztetőket, Google hirdetéseket, értékesítő/ bemutató oldalakat, látogatói statisztikákat, kereső optimalizálást, értékesítő email és/vagy chatbot automatát, videós képernyő nyomkövetést.
Ezek az eszközök közül jó párat ráadásul csak egyszer kell elkészíteni, egyszer kell rá erőforrást szánni, és utána már végzi is a dolgát.
Kövess minket az új Facebook oldalunkon, ahol minden héten közzéteszünk ingyenes értékes tartalmakat, bemutatunk példákat, és hatékony eszközöket, amik hozzájárulnak a vállalkozásod növekedéséhez.
[ ingyenes pdf ]
HOGYAN KONVERTÁLD AZ ONLINE LÁTOGATÓID ÚJ ÜGYFÉLLÉ
Az ingyenes PDF-ben találsz egy 31 pontos ellenőrzőlistát, amivel 5 perc alatt felmérheted az online ügyfélszerzési hatékonyságod.
Adataid 100%-ban biztonságban vannak és soha nem adjuk ki másnak.
ingyenes ÜGYFÉLSZERZÉSI csekklista
A PDF-ben találsz egy 31 pontos ellenőrzőlistát, amivel 5 perc alatt felmérheted az online ügyfélszerzési hatékonyságod.
Ebből a csekklistából megtudhatod, hogy:
➡️ hol akadozhat az értékesítési folyamatod
➡️ miket kell biztosítani egy friss látogatónak az oldaladon, a bizalom felépítése érdekében
➡️ a marketingednek miket kell tartalmaznia, hogy hatékonyan működjön
➡️ mikre kell odafigyelni, amikor tartalmat állítasz össze a célközönségének
➡️ milyen felépítésűnek kell lennie egy modern tanácsadói oldalnak.
Szeretnéd, ha átbeszélnénk, hogy a te vállalkozásodban hogyan lehet elkerülni a hibák elkövetését, és PONTOSAN milyen megoldásokra van szükség, hogy az ügyfélszerzés egyszer és mindenkorra tisztázva legyen?
Kattints a gombra, ahol egy rövid kérdőívet találsz, aminek a kitöltésével tudsz jelentkezni az ingyenes megbeszélésre.
kik vagyunk, és mivel foglalkozunk?
Olyan rendszereket építünk és automatizálunk, amik segítenek egy tréningre/ előadásra/ konzultációra/ workshopra akár 2x több ügyfelet, vásárlót behozni.
Mindezt úgy, hogy közben időt takarítson meg Önnek, hogy csak azzal kelljen foglalkoznia, ami a szakterülete, hivatása.