tanácsadói piac, iparág,
és versenytárs elemzés
hogy versenyelőnybe kerülj másokhoz képest
Miben tud egy ilyen elemzés
a segítségedre lenni?
- Tisztában leszel a szakterületed kiemelt szereplőivel, és munkásságával
- Egyértelművé válik a versenytárs sikerének/ sikertelenségének okai
- Azonnali adatokkal szolgál, hogy mely szolgáltatás/ termék hozza a bevétel jelentős részét a konkurensnél
- Réspiacra, kielégítetlen igényre bukkanhatsz, amire új ágat, vagy vállalkozást építve, további jövedelemforrásra tehetsz szert
- Inspirálódni tudsz, hogy mások mit csinálnak jól, és mi az amit nem, ezzel egy jó rálátást biztosítva , hogy mely területen van igény egy jobb szolgáltatásra
- Könnyen összehasonlíthatóak lesznek az egyes cégek, tanácsadók, vállalkozók mutatói
- Megtudhatod, hogy honnan szerez forgalmat, ügyfelet, vásárlót a konkurencia, tehát neked melyik területen érdemes ügyfélre "vadászni"
Melyik célközönségnek szól?
Mi a fő bevételi forrása?
0%
Könyvek eladása
0%
Személyes tanácsadás
0%
Előadások tartása
0%-ban
Lefedi a piaca igényeit
Honnan szerez forgalmat?
Kiknek készítünk elemzéseket/ kimutatásokat?
- tanácsadóknak
- coachoknak
- trénereknek
- pszichológusoknak
- edzőknek
- oktatóknak
- szakértőknek
miket nem fogsz megtalálni az elemzéseinkben?
- felesleges infókat, és mellébeszéléseket
- forintra pontos pénzügyi kimutatásokat (semmiben sem segítene)
- SWOT analízist (túl általános és felületes lenne)
Mekkora összegbe kerül egy ilyen befektetés?
a szolgáltatás díja piaconként 19.900 Ft
Megtérülési számok:
- Ha tisztán tudod, hogy egy szolgáltatásra, vagy termékre milyen formában van igény a piacodon, akkor már az első megvalósítási hónapban minimum a 10x-ese megtérül ennek a befektetésnek.
- Ha megvan a csúcs termék, amit a potenciális közönséged akar, és te tudod azt nyújtani, akkor jóformán az első/ második vásárlóval meg is térült ez a kiadott összeg.
- Amikor látod, hogy a szakértői piacodon csak 1-2 versenytárs kínál egy adott szolgáltatást, vagy terméket, de azt például a rossz megjelenítés miatt nem tudja értékké tenni az emberek számára, akkor máris egy kiaknázatlan réspiacra leltél, ami csak a te igényes kiépítésedre vár.
- Vagy amikor egyértelműen látszik, hogy az embereknek van igényük egy adott tanácsadói szolgáltatásra, de nem tudnak dönteni, mert tele az internet a "mindenben IS tanácsot adok" szakértőkkel, de te már tudod, hogy hova kell pozicionálnod magad, hogy mire kell specializálódnod, ezzel stabilan megalapozva a vállalkozásod nyereséges útvonalát.
a kérdés csak az, hogy neked ennyit ér,
hogy legyen egy titkos előny a kezedben?
szolgáltatás megrendelése
gyakori kérdések
- Hogyan tudok fizetni?
-
Banki átutalással.
A "megrendelés elküldése" gomb megnyomása után megjelennek az utalási adatok, ahova el kell utalni az összeget.
- Mikor kapom meg az elemzéseket?
-
Az átutalt összeg beérkezése után kollégáink elkezdik az elemzési feladatokat elvégezni, ami 1, maximum 1,5 hetes munka.
Utána azonnal küldjük a megadott e-mail címre a kész projektet.
- Hol tudok kérdezni, ha további infóra van szükségem?
- Írj nekünk az info@expert360.hu címre, vagy Messengeren, és hamar válaszolunk.